Популярні публікації

четвер, 24 березня 2011 р.

Просто від автора

   Здається мені, тут надано забагато книжної інформації і мене навідує думка про те, наскільки ця інформація корисна читачам. Тож мені хотілося б відійти від офіціальних майже наукових статей і висловити власну думку, просту і зрозумілу, а ткаож, звісно, побачити інші. Тож перше, що я хочу запитати - чи зустрічалися мої читачі раніше з поняттям, якому присвячена ця сторінка?
   Якщо говорити простою мовою, гендер - це щось схоже на порівняння чоловіка і жінки у прагненні довести, що вони рівні. Також  це подолання стереотипів типу: вихователька - це жіноча робота, а водій автобуса - чоловіча. Звідкіля беруться такі твердження достеменно не відомо, але, якщо добре подумати - чому той самий чоловік не може виховувати дітей?? Звісно може! Пам'ятаєте дитячу пісеньку "...папа может, папа может все что угодно..."? В продовженні з'язовується, що тато не може бути лише мамою, але це вже інша розмова)). До речі, ви чули, що керівництво країни хоче впровадити півторамісячний декрет для чоловіків, щоб молоді татусі нарівні з матусями брали участь у вихованні дитини. Чудово, правда?? Заразом можливо розвінчати міф про те, що жіноча робота - біля плити, з пелющками та іншим дитячим і господарчим мотлохом.
   Наразі це все, нагадую вам, любі мої, що маю бажання побачити ваші відгуки. Обіцяю продовження.
                                  Завжди ваша авторка)))

Немає коментарів:

Дописати коментар